Ana içeriğe atla

Kitaplar ve kitap bölümleri // Books and Book Chapters


Güngördü Belbağ, Aybegüm (2020). Exploring the Gift-Giving Rituals of the New Middle-Class Consumers in a Muslim Society, Book Chapter 4 in the book “Marketization Theory and Evidence from Emerging Economies”, Editors: Himadri Roy Chaudhuri, Russell W Belk, Springer Singapore, ISBN: 978-981-15-4513-9, DOI: https://doi.org/10.1007/978-981-15-4514-6_4, 75-96.

https://www.springer.com/gp/book/9789811545139

Marketization - Himadri Roy Chaudhuri, Russell W Belk - Bok ...

Güngördü Belbağ, Aybegüm (2020). Tüketiyorum Öyleyse Varım? Tüketim Üzerine Seçilmiş Konular, Gazi Kitabevi, Ankara. ISBN: 978-605-344-892-1

https://www.gazikitabevi.com.tr/urun/tuketiyorum-oyleyse-varim-tuketim-uzerine-secilmis-konular-doc-dr-aybegum-gungordu-belbag



Bu blogdaki popüler yayınlar

Seçilmiş yayınlar // Selected publications

Güngördü Belbağ, Aybegüm, Erbil, Cihat, Belbağ, Sedat (2023). Refurbished Products and Green Mindfulness: A Qualitative Study from an Emerging Market. In: Pratik Arte, Yi Wang, Cheryl Dowie, Maria Elo, Salla Laasonen (eds) Sustainable International Business: Smart strategies for business and society. Contributions to Management Science. Springer , Cham. I SBN: 978-3-031-43785-4 DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-43785-4_11    LİNK: https://link.springer.com/book/9783031437847 Güngördü Belbağ, A., Belbağ, Sedat (2023). "Remanufactured products: A systematic review from the consumer perspective", Journal of Remanufacturing, (SCOPUS)  DOI:  https://doi.org/10.1007/s13243-023-00125-0     LİNK:   https://link.springer.com/article/10.1007/s13243-023-00125-0   Güngördü Belbağ, A. (2021). "Impacts of COVID-19 pandemic on Consumer Behavior in Turkey: A Qualitative Study", Journal of Consumer Affairs, (SSCI, Q2, ABS LIST 2) DOI:    https://doi.org/10.1111/joca.12423 LİNK

Hakkımda // About me

Eğitim Lisans:  Gazi Üniversitesi, İşletme, 2008 Yüksek Lisans:  Gazi Üniversitesi, İşletme, 2010 Doktora:  Gazi Üniversitesi, İşletme, 2016 Doçentlik:  ÜAK, Aralık 2019 Çalışma Alanları:  Yeni orta sınıflar, Materyalizm, Mağaza atmosferi, Plansız satın alma, Yapısal Eşitlik Modellemesi, Tüketici davranışları, Uluslararası pazarlama. Görev yerleri:  2010-2011, Bartın Üniversitesi İİBF İşletme, Ar. Gör. 2011-2016, Gazi Üniversitesi İİBF İşletme, Ar. Gör. 2016-2016, Gazi Üniversitesi İİBF İşletme, Dr. Ar. Gör. 2016-2017, Bartın Üniversitesi İİBF İşletme, Dr. Ar. Gör. 2017-2021, Bartın Üniversitesi İİBF İşletme, Dr. Öğr. Üyesi 2021-devam ediyor, Bartın Üniversitesi İİBF İşletme, Doç. Dr. Yapılan çeviriler: Pazarlama Yönetimine Giriş - A Preface to Marketing Management, J.  Paul Peter, James H. Donnelly, Jr., McGrawHill kitabı içerisinde Kısım II, III    ve IV Pazarlama Problemleri ve Vakalarını İnceleme, Pazarlama Kararları için Finansal Analiz, Pazarlama Planları Geliştirme kısıml