Eğitim
Lisans: Gazi Üniversitesi, İşletme, 2008
Yüksek Lisans: Gazi Üniversitesi, İşletme, 2010
Doktora: Gazi Üniversitesi, İşletme, 2016
Doçentlik: ÜAK, Aralık 2019
Çalışma Alanları: Yeni orta sınıflar,
Materyalizm, Mağaza atmosferi, Plansız satın alma, Yapısal Eşitlik Modellemesi,
Tüketici davranışları, Uluslararası pazarlama.
Görev yerleri:
2010-2011, Bartın Üniversitesi İİBF İşletme, Ar. Gör.
2011-2016, Gazi Üniversitesi İİBF İşletme, Ar. Gör.
2016-2016, Gazi Üniversitesi İİBF İşletme, Dr. Ar. Gör.
2016-2017, Bartın Üniversitesi İİBF İşletme, Dr. Ar. Gör.
2017-2021, Bartın Üniversitesi İİBF İşletme, Dr. Öğr. Üyesi
2021-devam ediyor, Bartın Üniversitesi İİBF İşletme, Doç. Dr.
Yapılan çeviriler:
Pazarlama Yönetimine Giriş - A Preface to Marketing Management, J. Paul
Peter, James H. Donnelly, Jr., McGrawHill kitabı içerisinde Kısım II, III
ve IV Pazarlama Problemleri ve Vakalarını İnceleme, Pazarlama Kararları
için Finansal Analiz, Pazarlama Planları Geliştirme kısımlarını çeviri
Link: https://www.nobelyayin.com/detay.asp?u=11072
Tüketici Davranışları-Consumer Behaviour, Michael Solomon
-Tüketici Kimliği II: Sosyal Sınıf ve Yaşam Tarzları kısmını çeviri
Link: https://www.nobelyayin.com/detay.asp?u=15943
Bilgisayar becerileri
İstatistik paket programları
SPSS, LISREL, AMOS, SmartPLS.
Diğer
NVivo
İletişim
E-posta: agungordu@bartin.edu.tr
Adres: Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi,
İşletme Bölümü, 2-95 nolu oda, Bartın.
Education
Assoc. Prof., UAK, December, 2019
Ph.D. in Business Administration, Gazi University, Turkey, 2011-2016
M.Sc. in Business Administration, Gazi University, Turkey, 2008-2010
B.Sc. in Business Administration, Gazi University, Turkey, 2004-2008
Employment
Bartin University, Department of Business Administration, Assoc.
Prof. Dr., 2021 to present
Bartin University, Department of Business Administration, Asst. Prof.
Dr., 2017-2021
Bartin University, Department of Business Administration, Research Assistant,
2016-2017
Gazi University, Department of Business Administration, Research Assistant,
2011-2016
Bartin University, Department of Business Administration, Research Assistant,
2010-2011
Research Interests
New middle classes, materialism, store atmospherics, impulse buying, consumer
behavior, international marketing, structural equation modeling.
Translated Publications from English to Turkish
Part II, III and IV in the book “A Preface to Marketing Management”, J. Paul
Peter, James H. Donnelly, Jr., McGraw-Hill
"Consumer Behaviour", Michael Solomon-Consumer Identity II: Social
Class and Lifestyles
Computer Skills
Statistical Analysis Packages
SPSS, LISREL, AMOS, SmartPLS.
Other
NVivo
Contact
E-mail: agungordu@bartin.edu.tr
Adress: Bartın University, Faculty of Economics and Administrative
Sciences, Department of Business Administration, Room 2-95, Bartın.