Ana içeriğe atla

Hakkımda // About me


Eğitim

Lisans: Gazi Üniversitesi, İşletme, 2008
Yüksek Lisans: Gazi Üniversitesi, İşletme, 2010
Doktora: Gazi Üniversitesi, İşletme, 2016
Doçentlik: ÜAK, Aralık 2019

Çalışma Alanları: Yeni orta sınıflar, Materyalizm, Mağaza atmosferi, Plansız satın alma, Yapısal Eşitlik Modellemesi, Tüketici davranışları, Uluslararası pazarlama.

Görev yerleri: 

2010-2011, Bartın Üniversitesi İİBF İşletme, Ar. Gör.

2011-2016, Gazi Üniversitesi İİBF İşletme, Ar. Gör.

2016-2016, Gazi Üniversitesi İİBF İşletme, Dr. Ar. Gör.

2016-2017, Bartın Üniversitesi İİBF İşletme, Dr. Ar. Gör.

2017-2021, Bartın Üniversitesi İİBF İşletme, Dr. Öğr. Üyesi

2021-devam ediyor, Bartın Üniversitesi İİBF İşletme, Doç. Dr.

Yapılan çeviriler:
Pazarlama Yönetimine Giriş - A Preface to Marketing Management, J.  Paul Peter, James H. Donnelly, Jr., McGrawHill kitabı içerisinde Kısım II, III    ve IV Pazarlama Problemleri ve Vakalarını İnceleme, Pazarlama Kararları için Finansal Analiz, Pazarlama Planları Geliştirme kısımlarını çeviri
Link: https://www.nobelyayin.com/detay.asp?u=11072

Tüketici Davranışları-Consumer Behaviour, Michael Solomon -Tüketici Kimliği II: Sosyal Sınıf ve Yaşam Tarzları kısmını çeviri
Link: https://www.nobelyayin.com/detay.asp?u=15943
Bilgisayar becerileri
İstatistik paket programları
SPSS, LISREL, AMOS, SmartPLS.
Diğer
NVivo

İletişim

E-posta: agungordu@bartin.edu.tr
Adres: Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2-95 nolu oda, Bartın.


Education
Assoc. Prof., UAK, December, 2019
Ph.D. in Business Administration, Gazi University, Turkey, 2011-2016
M.Sc. in Business Administration, Gazi University, Turkey, 2008-2010
B.Sc. in Business Administration, Gazi University, Turkey, 2004-2008

Employment

Bartin University, Department of Business Administration, Assoc. Prof. Dr., 2021 to present
Bartin University, Department of Business Administration, Asst. Prof. Dr.,  2017-2021
Bartin University, Department of Business Administration, Research Assistant, 2016-2017
Gazi University, Department of Business Administration, Research Assistant, 2011-2016
Bartin University, Department of Business Administration, Research Assistant, 2010-2011
Research Interests
New middle classes, materialism, store atmospherics, impulse buying, consumer behavior, international marketing, structural equation modeling.
Translated Publications from English to Turkish
Part II, III and IV in the book “A Preface to Marketing Management”, J. Paul Peter, James H. Donnelly, Jr., McGraw-Hill 
"Consumer Behaviour", Michael Solomon-Consumer Identity II: Social Class and Lifestyles

Computer Skills

Statistical Analysis Packages
SPSS, LISREL, AMOS, SmartPLS.
Other
NVivo

Contact

E-mail: agungordu@bartin.edu.tr

Adress: Bartın University, Faculty of Economics and Administrative Sciences, Department of Business Administration, Room 2-95, Bartın.

 

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seçilmiş yayınlar // Selected publications

Güngördü Belbağ, Aybegüm, Belbağ, Sedat (2024). Remanufactured products from university students’ perspective: a reflexive thematic analysis approach, International Journal of Sustainability in Higher Education ,   (SSCI, Q1) DOI: 10.1108/IJSHE-11-2023-0580 LİNK:  https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/ijshe-11-2023-0580/full/html Güngördü Belbağ, Aybegüm, Belbağ, Sedat (2024). Consumer Intentions to Purchase Remanufactured Products: A Behavioral Reasoning Theory Approach, Journal of Social Marketing  (SSCI, Q2) DOI: 10.1108/JSOCM-02-2024-0033   LİNK:  https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/jsocm-02-2024-0033/full/html Erbil, Cihat, Güngördü Belbağ, Aybegüm (2024). Questioning animal care and compassion within neoliberal market conditions through a posthumanist lens, International Perspectives on Equality, Diversity and Inclusion Volume 10, Care and Compassion in Capitalism kitabı içerisinde, Chapter 8, Eds. Çağrı Yalkın, Mustafa F...

Faydalı Linkler // Useful Links

    Tüketim kültürü teorisi üzerine çalışmalar http://cctweb.org/recent-publications Pazarlama sözlüğü https://marketing-dictionary.org/ SPSS anlatımı http://yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/courses/spring2009/bby606/SPSS_15.0_ile_Veri_Analizi.pdf Pazarlamasyon Web sitesi https://pazarlamasyon.com/ TRKPA TV https://www.youtube.com/user/ibrahimkircova/featured CIBER-GSU https://ciber.robinson.gsu.edu/?__cf_chl_captcha_tk__=pmd_kWvclMyS5JNBXibMbtCg6RheuBdcdnoPYPWcLUYU8pg-1631539185-0-gqNtZGzNAqWjcnBszQiR#

Verilen dersler // Teaching

Lisans düzeyinde ·        Pazarlama Stratejileri ·        International Marketing ·        Uluslararası Pazarlama ·        Bütünleşik Pazarlama İletişimi     ·        Pazarlama ve Araştırmaları Yüksek lisans düzeyinde ·        Tüketim Psikolojisi ·        Pazarlama İletişimi ·        Stratejik Pazarlama Yönetimi Doktora düzeyinde ·         Pazarlama Teorisi Undergraduate Level ·        International Marketing (English) ·        International Marketing  ·        Marketing Strategies  ·        Integrated Marketing Communications ·        Ma...